ikramomm rabbim daha beterinden korusun ilk defa böyle bir şey yaşadım daha önce böyle bir felaket yaşayanları daha iyi anladım bu kesinlikle çok farklı bir durum bu derece bu şekilde çevre illerden hissedilmesi pek olağan gelemiyor bana ya da ben bilmiyor olabilirim Bartın’da yaşıyorum eşimin kolumu tutup sakin ol demesiyle irkildim ilk başlarda benim yatağı sallıyo olabileceğimi düşünmüş kalktığında gerçekten sallanıyorduk tek dediğim şey deprem mi oluyor 😥 o an neler hissedecegimi bile düşünemedim kafamı kaldırabildim sadece dış kapı öyle bir sarsılıyodu ki sanki yerinden sökülüyormuş gibiydi kedime baktım yavrum kafasını kaldırmış bana bakıyodu karnıma dokundum sertleşmisti o an o kadar kötü oldum ki nasıl bir travma nasıl geçicek bilemiyorum rabbim tekrar göstermesin inşallah 😔😔