qzm2022 Kızlar dün normal doğum yaptim bebeğim memeyi ilk aldı emdi sonra birakti sütüm gelmiyor napabilirim ? Onun karnının aç olmasi beni üzüyor
ikicocuklubiranne qzm2022 sık sık emzirmeyi deneyin. Bebeğiniz emmeyi denedikçe uyarılacak ve süt üretimi hızlanacak hayırlı olsun ☺️
_anne_kuzusuu00 qzm2022 bestlak diye bir damla var canım onu kullan hemen cok güzel etki ediyor eger açsa mama hazırla. Şırınga koy gögsğnden emerken azar azar ver gögsünü emzir humana çayı da güzel ama damla en iyisi
Aysegulkkfs qzm2022 annem hep hastaneden gelir gelmez ılık duş yaptırırdı sütümüz gelsin diye. Siz de ılık duş veya memelerinize sıcak kompres ve masaj yaparsanız kesin faydası olur. İlk günler normaldir stres yapmayın.