Asel-ahsen bizde Bartında çok kötü hissettik depremi sanki deprem üssü gibiydi zaten başka şehirde olup burayı bu kadar sallıcağını düşünmedim rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah 🙏 eşimin kolumu tutmasıyla sarsılmamız bir oldu ilk defa yaşadığım için tam idrak edemedim uzun sürünce tek dediğim şey deprem mi oluyor sallanıyoruz dedim hemen kedimi kucağıma aldım karnıma dokunduğumda semsert olmuştu yavrum o da hissetti herhalde hala daha aklima geldikçe ağlıyorum eşimin o şekilde uyanması bana bir sey olduğunu düşünmesi kalktığımda sesler ve sallantı nasıl aklımdan çıkarıcam o zamanı bilemiyorum 🥺 gerçekten Rabbim bizi korusun tekrarını yaşatmasın inşallah 🙏😥