Kızlar regle 2 gün kala erken gebelik yaptım fakat negatif çıktı. Yarın 3. Günüm gecikmede regl olmadım. Kasık ağrım var arada. Sanki bide bazen çok hafif midem bulanıyomuş gibi oluyo geçiyo. Ya da ben psikolojik olarak mı hissediyorum 🥺. Sizce test yapsam mı ? Pozitife dönme ihtimali yoksa yapmayım mı ?