Ellia Kızlar selam sizinde 3.trimester girdiğinizde ayaklarınızda aşırı sıcak olma durumu oluyor mu yani ateş gibi böyle ben her gece buz gibi suyla yıkıyorum ancak öyle uyuya biliyorum 😔
efemoms_ Ellia canım bende aynıyım normalde benim ayaklarım ellerim asla ısınmaz buz gibidir hep ama şimdi yanıyor resmen
umena Ellia Ersağ masaj kremi alın yeşil renk bana dua edersiniz ne zaman ayaklarımda öyle bi his olsa sürdüğüm anda ferahlıyorum
Gnl35 Ellia benim gebelik şekerine bağlı ayak yanması oluyordu. Diyet yapmaya başlayınca şekerim kontrol altına alınanca düzeldi
bsra-25 Ellia benim normal de dokununca kolum felan buz gibi ama içten içten yanıyorum. Eşim de usuyorsun sen diyip sürekli üzerimi örtmeye çalışıyor.
Ellia efemoms_ evet benim de normal de elim ayağım buz gibi ama bu son zamanlar öyle rahatsız hissettiriyor ki buz gibi olması daha iyiymiş valla menopoza girmiş gibi 😂
Ellia umena ben Türkiye’de yaşamıyorum ki baktım ama burada bulunmuyor o krem düşündüğün için teşekkür ederim 🤗
Ellia bsra-25 aynı eşten bende de var kendisi dönüyor resmen doğalgazı açıyor diyorum ev sıcak sana sıcak diyor orta yolu bulamadık 😵💫
efemoms_ Ellia valla ya sürekli ayaklarıımı açıkta bırakıyorum ama yok fayda etmiyor önceden saklıyordum sıcak plsun diye😅😅😅
Ellia efemoms_ bende yatmadan önce soğuk su şok yapıyorum sonra duvara yatağın soğuk tarafına felan dayıyorum ki soğukluk gitmesin diye 😄😄😁