Masal53 Deprem oldu çok korktum yatak çok sallandı uyandırdı resmen iyi misiniz kızlar ben korku içindeyim yanlızım evde 😔😔😔
Prenses34_annesi Masal53 ben de çok korktum yatağın saklandığını net bir şekilde hissettim rabbim beterinden saklasın bizi 😔
Baymehal Masal53 yanlızlık önemli değil kuzum eşim de inanmadı bana yattı yani eşin yanında olsa inanmasa daha beter korkudan elim ayağım titredi
Aleynaerayy22 Masal53 bende yalnızım evde uykudan uyandım birden kuşumda çok çırpınıyordu yatak sağ sol yapınca anladım deprem olduğunu simdi korkudan yatağa bile uzanamiyorum ☹️
Masal53 Dilaraanl 😔😔😔 ben ilk başta rahatsızım ondan dedim ama yok gözümü açtım bi sağ gidiyorum bi sol 😔😔😔
Dilaraanl Masal53 dolap kapakları zangırdıyordu beşik gibi sallandı Eskişehir. Allah korusun herkesi. Çok geçmiş olsun…
Nurersz Dilaraanl beni de uykumdan uyandırdı resmen allahım beterinden korusun bende Eskişehir deyim 🥺
Dln_elmas Çok geçmiş olsun kızlar.. rabbim bidaha yaşatmasın bizde İzmirde olarak hep diken üstündeydiz..🥺
Guzeloglummm Bende ankaradayim kızlar. Koşarak eşimin yanına gittim korkudan oturma odasından yorganı üstüne cekiverdi. Depreme ayrı korktum çocuk ve beni böyle umursamamasina ayrı uzuldum sabah sabah
Ellia Çok geçmiş olsun bende gurbetteyim ailem kardeşlerim Türkiye’de iyi ki yazdın da haberim oldu hemen aradım rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 😔😔😔
havhaz34 İstanbul’da çok kötü bir şekilde hissetim Allah bir daha yaşatmasın inşallah can kaybı yoktur büyük bir deprem olmuş 🤲🏻
Guzeloglummm Baymehal o kadar anlıyorum ki seni. Korkup gittim koluna sarıldım gözünü açtı deprem oluyor dedim yorganı çekti geri uyudu
Baymehal Guzeloglummm evet salak yaa inanmafı neden ben seni zevkime kaldırayım dimi uyansın ama cdden büyük trip bekliyor onu
Guzeloglummm Baymehal iş işten gectikten sonda uyansinlar istedikleri kadar. Heralde evde sadece koca var densin diye evlendik. Başımıza bişey gelse uykusundan kalkamayacak
Baymehal Guzeloglummm aynen öyle hayır o öküz nasıl sallanmadı hissetmedi ona şaşırdım bebek kucağımda ben sallandım yaa insan eşine gram mı inanmaz allah korusun beteri olsa ne yapıcaz biz çocuk istemeye gelince istiyorlar bu durumlarda arkamızda değiller