melekzehra 3 aylık bebeğim var 2 Ekim’de 40ım çıktı ama bn hiç adet olmadım geriçekilme yöntemi ile korunuyoz şu ara çok AŞ eriyorum resmen
Summerwine melekzehra hamile olma olasiligin ilişki yasadigin andan itibaren var.Doktorunla görüşüp uygun bir korunma yöntemi deneyin.Geri çekilme korunma yöntemi değildir.
irem01 melekzehra canım ben kızımda doğumdan sonra 50 gün kanama görmüştüm ondan sonra 1 seneden fazla adet olmadım. Bazı kadınlarda olabiliyor supheleniyorsan bı test yap için rahat etsin
ardenmoms melekzehra doğum yaptıktan sonra ilk üç ayda sadece 1 kez regli oldum bende doğum kontrol hapına başladım sonrasında her ay regli oldum geri çekilme bir korunma yöntemi değil ne yazık ki güvenmeyin derim
melekzehra gamzesonmez kızım 5 aylıkken oğluma hamile kaldım emziryordum süt korur dediler de ilk öncede adetim 1 oldum bi daha da olmadım sonrada hamile kaldım
mylittlebabym Geri çekilme yöntemi ile korunduğunuz sürece her an hamile kalma olasılığınız var, hemde yüksek bir olasılık.
Zehross03 Ben 2 yıl geri cekinmeyle korundum bıraktıgım ay hamile kaldım risk cok düsük bence cevremde herkes bu yöntemle korunuyor