Mucizemiizz merhaba teşekkür ederm, dha 17 günlük bebeğim. Yani ağlaması var ama öyle saat başı ağlamıyor. Uyuyunca uyuyor 3-4 saat, ama çok zor uykuya dalıyor, kendisini sürekli sıkıyor sinirleniyor birşeylere. Karnı da hafif şişik gibi geliyor bana açıkçası. Kakasını veya gazını çıkartırken rahatlıyor baya, bacaklarını tutuyorum karnına doğru bastırıyorum ozaman sakinleşiyor biraz. Emzirdikten sonra gazını çıkartıyorum bikere geliyor daha da gelmiyor birşey. Anlayamadım gitti gazı mı var yoksa nesi var ☹️