Herkese selam hayırlı geceler 🙏
Bugün doktor kontrolüm vardı kalp atımları va güzel 33+5 haftalık olduk doktorum ıkı cm açıklık olduğunu söyledi tek yumurta ıkızı hamıleyim bebekler baş asagı ıkısı de sizce doğum ne zaman olur hu sekılde başına gelen var mı 2 cm açıklıkla doğumu 1 hafta 10 gün bekleyen 5 aralığa gün verdi muayene günü
Ayrıca karnımın en alt bölgesinde rahımın hemen üstü elleyince bile açıyor