Hayırlı geceler kızlar. 2 gündür içim içimi yiyor. Rahim ağzında kısalma olmuş. 2,7. 2,5 altı çok riskli olduğunu biliyorum. Daha önce erken doğum hikayem var. Oğlum 35+6da doğdu. Ama kızım daha küçücük. İlk başlarda kısa çıkıp sonra normale dönen var mı. Kafayı yiycem 🥺