Kızlar bugün nst de sancım 75 lere çıktı hissetmedim 2 cm açılmam var yumuşamış rahmim ama gelen giden yok? Normal doğum diyordu doktor şimdi kafa duruş şeklinden dolayı iki gün sonra suniyle normali deneriz olmazsa sezeryana geçeriz dedi. Merak ettiin doktor , Bebeğin kafa kısmı küçük olduğu için miniş bi bebek olduğu için tam baskılayıp çıkışı tamamlayamıyor dedi böyle olan var mı yada bunu yaşayıp normal diye gidip sezeryan olan ?