Heyecanli_gebe1 Geçen ay mide agrısı ve yanması ,bu ay ise bacaklarıma kollarıma gıren kramplar uyutmuyo . Soda,magnezyum hapı,badem , muz …akla gelebilecek herşeyı deniyorum ama asla fayda etmiyor. Gerçektwn çözüm bulan var mı
Ali-Kaanin-Annesi Heyecanli_gebe1 bacaklarını fazla hareket ettir eşine söyle masaj yapsın zeytinyağı ile iyi oluyor canım 🤗
Hilhir28 Heyecanli_gebe1 Heyecanli_gebe1 doktorundan rica et magnezyum için suya atılan kapsül versin çok iyi geliyor, Eğer son ayında isen hurma yiyebilirsin ağrılarına o kadar iyi geliyorki bol bol yerdim ben açılma falan yapmamıştı tabi ama ağrılarıma kramplarima iyi gelmisti
Dark Heyecanli_gebe1 ben doğum yapalı çok oldu ama okuyunca aklima geliyor gebelik gerçekten çok zor aslında, doğuma kadar devam ediyor birçok şey maalesef
MeltemEA Heyecanli_gebe1 inanki gözümden uyku akıyor mide yanmam yüzünden uyuyamıyorum,gaviscon filan hikaye.Birde sol koluma sancı girdi kalbimemi bişey oldu diye diye anksiyetem azdı baykuş gibi çift yastıkta mücadele veriyorum varsa önerileriniz bende talibim hanımlar.
Seymsss MeltemEA canım ben süt içiyordum yani beni hafifletiyordu bir dene istersen o miğde yanması çok zor gerçekten birde sol tarafıma yatıpı ayaklarımı çekerdim kendime doğru iyi geliyordu inşallah faydası olur sanada
Kubrakck2222 Heyecanli_gebe1 ben de öyleyim bu saat oldu hala uyuyamadım sabahları bütün gece spor yapmış gbi uyanıyorum bacaklarım sanki hamlamış da ağrıyor gibi, bide mutlaka 1 kere kramp giriyor 😬🤦🏻♀️
MeltemEA Seymsss ah kardeşim yok süt o bu soda gaviscon geçmiyor özellikle iki gündür azdı iyice.böyle bekliyorum işte uyku filan haram