280322- bende 6 gün önce spinal sezaryen oldum. O kadar çoook korkarak girmistim ki ameliyata. Sonucta kesildiğimi bilecegim diye baya evhamliydim. Ama asla korkacak hic bir sey yokmus. Dokunmaları hissediyorsunuz sadece ama öyle korkulacak bir his değil. Kesi atildiktan 2-3 dakika icinde bebeğimi cıkardılar.harika bir histi
6 gun oldu dogum yapali ama o anı o kadar cok özluyorum ki. Herkesin o ilk ana taniklik etmesini tavsiye ederim. Bu arada sezaryen sonrası ilk ayaga kalkma cok zor oluyor. Bol bol yuruyus yapmaniz lagzim. Simdiden hayirli olsun. Rabbim saglikla kavustursun ins.