Hiçbir belirtim olmadı 7 ay olacak nerdeyse hhala bı belirti yok arada bı doktora gitmesem bide oğlum kipirdamasa karnımın iicinde olduğunu belli etmese unutmucam hamile olduğumu. Sadece adet günüm 5 gün kadar gecikti yani bide diyet yapiyodum uykum geliyodu yemekten sonra belki alakası var yok bilmem ama