Ali-Kaanin-Annesi Papatya611 normal canım sonraları daha çok almaya başlıyorsun 34+3 olduk hamile kaldığım zamanlar 48den 65 e çıktık 17 kilo aldım 😅🤭
gamzosgamzos Papatya611 ilk gebeligime 63 ile başlayıp 86 ile doğuma girmiştim 49 kiloya kadar düştüm ikinci gebeliğimde 49 ile başlayıp 72 ile doğuma girdim şuan 57 kiloyum kızım 8 aylık ☺️
Papatya611 gamzosgamzos benimde ilk gebeliğim 63 ile başladım 9 kilo aldım şuana kadar inşallah doğumdan hemen sonra veririm kiloları 🥲
kitapkurdu Papatya611 24+1 başlarda 5 kilo verdim. Onun 2 sini aldım sadece. Bünye meselesi. Herkes aynı olamaz.
Sedaknr Papatya611 bendeeeee 27+2 yim ve 8 kg almışım. Doktorum fazla dedi bide şeker yüklemesinde şekerim düşük çıkınca diyetisyene gittim bakalım inşallah çok aşırı almayız daha 😂 54 ile hamile kaldım şimdi 62 yim