Elfsndkl Kızlar bugün doktora gittim . Hiç sancı çıkmadı ve açılma yok ikinci gebeliğim bir de önerebileceğiniz bir şeyler var mı açılma olsun diye ?
sliya30 Elfsndkl önerim yok çünkü Allah ne zaman dilemiş o zaman gelecek zaten 40 a kadar yolu var 😬😁😁😁 bende sabırsızlanıyorum bi an önce doğurayım diyorum ama 37+3 deyiz onun tarihi yazılmış zaten önceden aceleye gerek yok 🦋
09Tugba_0909 Elfsndkl aynıyız canım şu 1 saattir bebek çok hareketli ve kendini çok kasıyor neden acaba bilen var mı arkadaşlar
melegimmm_ Elfsndkl bende 37+4 teyim hiç açılmam yoktu geçen hafta gittim merdivenden çıkıp iniyorum kendimi yoruyorum sancım gelsin diye. hurma yiyorum ananas yiyorum hamama gittim 1 hafta önce ve yarın yine gidicem artık gelsin kızım ama geleceği yok sanki😂😂dayanabiliyosanız hamama gidin derim belki işe yarar inşallah yani😂
Sumeyye02 Elfsndkl siz yinede bol bol yürüyüş yapın merdivenden inip çıkma hareketleri yapın araliklikli sguat yapın sıcak duş alın belden aşağı doktorlarda öneriyor attığım sayfayı takip edebilirsiniz gebeler için gerekli egzersizleri ve hangi dönemde yapmanız gerektiğini belirtiyor https://instagram.com/simgedduman?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ayse-33 Bende 38+5 deyim 37 de çoktan yerleşmişti bebek kanala ama açıklık 1 parmak kadar dedi cuma yine kontrol var gün içinde ve akşamları bol yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum ve günlük sıcak duş alıyorum bakalım etkisi olacak mı