alews Ben 90 kg ile hamile kaldım sonra açlık şekerim yüksek çıktı ünsilün ile devam ediyorum hamileliğe suanda 23 haftalık gebeyim hala 90 kg ama bebeğin hareketlerini hissetmiyorum hiç kiloyamı bağlı bebeğe mi 🤔
denizarenmom alews yengem de kilolu hamile kalmisti hafta olarak bilmiyorum ama 7. ayima dogru hissetmeye basladim demisti
Gnctee alews bende kilolu hamile kaldım maalesefki 80 kilo ile. Ancak vücudum daha topludur olduğum kiloyu göstermiyorum ben 18de hissetmeye başlamıştım fazla kilo yağ bunlar bir etken ancak bu hafta illaki hissetmeniz gerekiyordu diye düşünüyorum..
Muskulpesent__ alews ben de kilolu hamile kaldım ve zayıf kadınlara göre geç hissettim. Doktor bunun normal olduğunu söyledi. Şuan 32. De haftadayız ve günün her saati baya sağlam tekmeliyor 😂
Muskulpesent__ alews ben de kilolu hamile kaldım ve zayıf kadınlara göre geç hissettim. Doktor bunun normal olduğunu söyledi. Şuan 32. De haftadayız ve günün her saati baya sağlam tekmeliyor 😂
alews denizarenmom vallahi bekliyorum hareket uçan tekme vs ama yok suan yağlardan galiba çocuk beni bulamıyor 🤣🤣
alews nese55 ayy insallah kız bende hissederim ağrı oluyor bende acaba hareket ediyorda ben mi ağrı olarak hissediyorum
alews denizarenmom ay olsun ya insanın çevresinde başka hamileler olunca kendini onunla kıyaslıyor kötü oluyor öylede
Aygul_8403 Bende 88kg ile kaldım nasılsın 28 hftalıpız maşallah hiç durmuyor 20 haftadan itibaren netleşti şeker bndede çıktı maalesef ilaca bulamadı beslenme programı verdıler umarım atlatrz az kaldı
berceste5155 alews bende 89 la hamile kaldım 16. Haftada hissetmeye başladım belki sizin kilonuz göbeğinizde yoğunluktadır o yüzden hissetmiyor olabilirsiniz