nese55 25 haftalık hamileyim ve gebelik kolastazım var ilaç kullanıyorum alt ast değerlerim normale gelmesine rağmen kaşıntım geçmedi aranızda bu problemi yaşayan varmı?
Dark nese55 doğumdan sonra geçiyor maalesef genelde. Benim sonrası geçti, çünkü ilaçlar baskiliuorsunuz kendiliğinden düşmüyor şuan sizin
Seydacyln nese55 sizinki düşük o zaman benimkiler mesela 36 olması gerekiyorken 39 gibi ufak rakamlarla yükseklik var ikisindede önemsemiyor dahiliye ama kendi doktorum takip etmek istiyor