Imu Biokadin intravajinal ilaç kullanan var mı aranızda. İlacı uyguladıktan sonra yanma hissettiniz mi?
pinarr00 Imu evet ben 3 kutu felan kullandım günde 2 defa olmak şeklinde benimde başta yanma oldu ama sonra düzeldi iyi bir ilaç bende geçmeyen hem idrar yolu enfeksiyonu hemde mantar var ilaçlaeı kullanırken iyi fakat bırakınca tekrar ediyor
irem35kaya Merhaba ben vagihex fitil kullanıyorum enfeksiyon için doktorum yazdı ilk koyunca bende de yanma oluyor sonra eriyince geçiyor.
Imu pinarr00 normal doğum yaptım 18 gün önce. Tam iyileşmediği için enfeksiyona karşı verdi. Kullanınca yanma oldu da endişe ettim. Teşekkür ederim yanıtın için
pinarr00 Imu rica ederim hayırlı olsun bebişde benim de son 12 gün uygulamaya göre darısı bekleyen biz annelere olsun