Merhabalar 39+3 reyim. Ve artık kasılmalar başladı resmen kasıklarıma ağrı vuruyor karnım taş kesiliyor ve düzeliyor yarın kontrolüm olduğu için açıkçası yatıp dinlenmeyi düşünüyorum ama bu kasılmaları da boş karşılamak istemiyorum. Kasılma anında kaparsak bebeğin kanala inişini rahatlatır ona yardımcı oluruz deneyimi ya da bilgisi olan var mı? Sen