Kızlar merhaba, 18 haftalık hamileyim ama henüz hareketleri hissedemedim ilk gebelikte 24 e kadar yolu var diyorlar ama yorumlarda okuduğum merak ettiğim bir konu var. Hareket hissetmek için sol tarafıma yattım vs diyor bazı arkadaşlar bunun sebebi nedir?