Maysaamoms5 Bazen sağ tarafımda bazen sol misir patlaması gibi bişiler oluyor karnımda pıt pıt 5 dakka felan sürüyor sonra geçiyor , doktoruma sormuştum ama gaz sıkışması o illaki demişti gazı ayırt edemiyorum sanki 😬
gstetik Maysaamoms5 ben de 17de hissetmeye baslamistim😀doktor bagirsak hareketi o dedi.ben de icimden dedim sen nerden bilecen sanki hic icinde cocuk mu taşidın hem 32yillik bagirsagimizi biz tanimayacak miyiz😀
quneermoom Maysaamoms5 hahaha aynı haftadayiz hissetmek için çıldırıyorum inan sanki bazen kipirdama oluyor gibi e sonra diyorum gaz sancısı felandir filandir öyle kandırıyorum bu kadar bekledik bir kaç hafta daha bekleyelim bakalım 😅😇🙏🏻😘🐣🤍
Maysaamoms5 Masal53 ama sorsam bu haftalarda hissetmek mümkün değil diyorlar bazıları çok biliyorlar heralde 🙄
Masal53 Maysaamoms5 😄😄 11 de hissetmeye başladım ben mümkün değil diyorlar bana sanki yalan konuşacam
Maysaamoms5 Masal53 yani 😬 herkesin vücudu bir değil yaa bi farklılık olunca tabiki de hissediyosun 😬 gel gör ki bunu bazı çok bilmişlere anlat
Sevgiozann Maysaamoms5 Benim de ilk gebeligim 16+5 te pıt pıt bir süre baloncuklar olusuyormus gibi hissettim bir kaç gün sonra yine hissettim aynı şeyi yani demem o ki bebisin tepikleridir o 🤭
Maysaamoms5 Tugce20q işte canım herkesin vücudu bir değil ben nerde olduğunu felan hep hissediyorum 😬
Maysaamoms5 Masal53 yani kuzummm sonuç olarak herkes vücudunu biliyor ediyor kavrayabilmeleri lazım 😬
Babykalamar Valla ben 12 de cok net bir butun halinde ziplamasini hissediyordum icimde. O haftalarda ziplayarak yer degisiyorlar cunku. 17. Haftada depar atiyordu oglum. Muhakkak hissedersin ama annenin teniyle kilosuyla flnda alakasi var budurumun☺️
Maysaamoms5 Babykalamar maşallah baya erken hissetmişsiniz 😬 ya tabikide kuzum zayıf kilolu da farkediyor çevremde soruyorum o bebek değil bu haftalarda bebek hissedilmez cevabı sinirlerimi bozuyor bedenimi benden iyi mi bilcen
Babykalamar Maysaamoms5 bagirsak hareketleriyle cok karistiriliyor ama genelde sirt ustu yattiginizda hissedebilirsiniz o haftalarda☺️
Maysaamoms5 gstetik hahahaha ay sesli güldüm hiç sorma yaaa 😬 doktoruz diye herşeyi biliyor sanıyorlar çocuk olmasa karnımızda neyse gaz yani ayırt edilebilecek bişey 😬 gaz farklı bişey bizim demek istediğimiz ise bambaşka güzel bişey 😬
Maysaamoms5 quneermoom 😬 kız kendimi bildim bileli gaz problemim var o yüzden farkedebiliyorum ben , 😬 sende farkediyosundue ama idrak edemiyorsun belki bende baya şey yaptım acaba gaz mı ama değil yani 😬boşver kandırmw kendini bebiştir ♥️🥰
MinelHaapy Ben 17+5 2 gündr hissediyorum pıtırdı gibi hareket 😃 ama gaz falan deil ayırt edilebilir bi his
Rabia04_09 Maysaamoms5 geneli hep 17-18. Haftalardan itibaren hissedildiğini söylüyor ama ben her iki hamileliğimde de 12-13. Haftalarda damar atması gibi bir iki kere hissettim. Dediğin gibi gazla alakalı değil ayırt ediliyor mutlaka 😅
Maysaamoms5 Rabia04_09 ikinci hamilelikte daha erken hissedilir diyorlar gelçi 😬 bide ilk hamilelikte geç hissedilir diyorlar ama hiçte öyle değilmiş vallah hisseden hissediyor doğrudur canım