1Gunes Kızlar 25+4 hamileyim ama ben bagdâç kurup 2 büklüm oturuyorum hep sizce bir zararı var mı bebeğe?
momgamze 1Gunes Dik oturmak gerek ve sırtını desteklemen gerek. Oturduğunda da uzun süre aynı şekilde oturmamalısın. Bebeğe giden kan akışı yatış ve oturuşta çok önemli