Nurnisaa vallahi onu dibine kadar yaşayan bir varsa oda benimdir herhalde 😀 bence biraz genetik yani ben buna inandım diyetisyen desteği aldım hamilelik dönemimde şeker tuz kullanmadım yemem içmeme dikkat ettim ödem yapıcı şeyler tüketmedim ama elim ayağım aşırı şişti ayaklarımın üzerine basamıyordum 🤷♀️ yürüyüşte yaptım ama fayda olmadı magnezyum da içtim yani tabi inşallah sana yarar magnezyum yürüyüş 🌸