burcu-snb1 Boynum tutulduğu için thermo sulidin kullandım. Başka çarem kalmadi. Canım acıyor. 2 buçuk aylık hamileyim. Kullanan var mı.
kaderbylozturk burcu-snb1 ben belim ve boynum ıcın adını unuttum kokulu krem vardıya b ıle baslayan 🤦♀️ Benical galiba ondan kullanmıstım bıse olmadı