Selenayseviin Son adet tarihime göre 8+1 ama doktora kontrole gittiğimde doktorum bana 7 haftalıksın dedi bebek o kadar büyük değil dedi başına bu tarz birşey gelen varmı çok merak ediyorum
Masal53 Selenayseviin ilk zamanlar küçük veya büyük ölçme olayları olabilir zamanla oturur bide doktorun makinesine görede değişiyor devlete mi özlee mi gidiyosun
nese55 Selenayseviin direk son regli tarihini baz aldıkları için normal cnm bir de bir hafta ileri bir hafta geri olabiliyormuş ölçümlerde o yüzden sıkma canını
33begum Son adet tarihiniz Selenayseviin son adet tarihiniz nedir acaba benimde günüm karışık yarın doktora gitcem ne dicek bakalım
Rabia04_09 Selenayseviin benim başıma gelmedi ama doktor ölçümlerde vs bir sıkıntı çıksa bile tam gününü 12. Haftaya kadar bilemeyiz değişikli olabilir demişti
dlkcay Geç döllenme olmuştur canım. Benim de aynı şekilde ilerliyor. Hiç bir sıkıntımız yok şükür. Son trimestera geldik. Kendini korkutma 😊 sorun olursa doktorun söyler zaten.
nikoland Banada aynısını söyledi medipoldeki doktorum 8 haftalık olması gerekiyor 7 dedi normalmiş geç oluşabiliyormuş canım
Zynpbr00 Selenayseviin Banada öyle diyor. 37 haftalık son adet tarihome göre ama doktor 36 haftalık diyor.
Sumeyye02 Selenayseviin bu çok normal bir durum hamileliklerde geç döllenme oluyor bu sebeble o şekilde çıkıyor son adet tarihiniz sadece yakın bir sonuç için baz alınıyor afedersiniz şimdi ne zaman ilişkiye girildi ne zaman döllenme gerçekleştiği bilinmediği için bu sebeblede son adet tarihi giriliyor cihaza