Aysenurozs seymaatk13 27+4 üm bana da bu aralar oluyor hem karnım sert oluyor hemde göbek deliğimin üstüne sızı giriyor bir süre mideye baskı yapıyor sanırım
Mello29 seymaatk13 Ben varim 24.haftadyim 1 haftadur ne yesem böyle gögsumun altı taş gibi oluyor 1 saate falan iniyor ama acı cekiyorum resmen ayrıca ne yedigimin ne kadar yedigimin önemi yok yani
Pamugum02 seymaatk13 bende de aynı şey oluyor öyle bir geriliyorki karnim patlayacam gibi semsert oluyor
Hilalrumturk aynen bende ole 15 olcaz karnım hemen doyuyor hemen ediliyo erimiyor yatmadan once çok acikiyorum
AyFa1608 seymaatk13 bende 17+0 oldum. Benimde oluyor yemekelrden sonra karnımın gerildiğini hissediyorum yırtılcak heralde diyorum. Bu kadar çok kişide oluyorsa demekki normal 😅
Babykalamar Haftadayim 2-3 lokma Bisey bile yesem dediginiz gibi oluyor. Doktorum midene baski yaptigi icin az da yesen cok da yesen baskiyor demisti :( hamilelik boyle biseymis :(
mzyynkbra Canım bu daha önce mide sorunu olanlarda gastrit falan yaşayanlarda daha çok olabiliyor mesela ben Allahım su içsem taş gibi şişiyorum 😂 o yüzden hep diyorlar ya az az yiyin 2 saatte bir yiyin falan diye ögünümüzü sabah akşam olarak yapmamalıyız 🫠
Maviboncuk52 26+2 deyim yemekten sonra bazen taş gibi oluyor karnım patlayacak gibi hissediyorum dinlenince geçiyor sanırım karın büyüdükçe gerildikçe ondan oluyor yada bebeğin pozisyonundan dolayı