Smyye_ozkynk Haftam bitiyor bugün normalden daha çok tuvalet ihtiyacı ve kasık hafif bel ağrısı oluyor. Aynı hafta da ya da bu haftalarında aynı şeyleri yaşayanlar var mı.. korktum açıkçası biraz😞
Deniz-Demirin-Annesi Smyye_ozkynk ben de 33+4 oldum aynı şeyler var ama nst yapılıyorsa sıkıntı çıkmadıysa sorun yok canım
aysethem12 Smyye_ozkynk benimde bel ağrım yok da kasık ağrım var iki bacak aram ağrıyor çatı ağrım varr parol alıyorum geçiyor bazen bazen geçmiyor anlamıyorumm serviks boyu felan normal çıktı pazartesi kontrolum var bende 32.2 yim
2_kezannelik Bnmde öyle hiç bişey yapamaz oldum biraz fazla eğilim hemn ağrım başlıyor bebek aşağı iniyor iyice🥺
2_kezannelik Smyye_ozkynk bende 🥺yaşlılar gibiyim yururkn ağrım olduğu için değişik yürüyorum 🥲bide bı oğlum daha var ilgiye muhtaç küçük onu kucahima almak ölduruyor bni
Deniz-Demirin-Annesi Smyye_ozkynk nstde çıkar canım sancı varsa ama içini ferah tut m.etme bsiey çıkmaz allahin izniyle
Smyye_ozkynk Sblayby sağlıkla sıhhatle kavuşmak nasip olsun🌼 gönlüm rahatladı teşekkür ederim yazdığınız için bugün bende biraz daha iyiyim elhamdulillah 🤲