Gulcintrk_105 Üç haftalık hamileyim karın kasık ağrılarım oluyor doktor dış gebelik olabilir dedi çevreme soruyorum Bebek Yeni oluşuyor ondan ağrı yapar diyorlar kızlar sizce??
Sumeyye02 Gulcintrk_105 gebelik oluşuyor diye ağrı olur çoğunlukla doktor hemen şıp diye nasıl anladı dış gebelik olduğunu bende hastanede çalışıyordum tabi evlenince bıraktım ama doktorlarla hala görüşürüm ederim bir aya kadar kasık ağrısı olur dedi bebek oluşuyor o sebeble ağrı olur dediler doktora bile sorduğumda bu şekilde söyledi kaç arkadaşım hamileydi doğum yaptı onlar bile söyler evet bu ağrıyı çektim diye iki haftaniz kalmış 5 6 haftalikken belli olur doktorunuz hemen neden bu şekil soylemiski anne adayını hemen incitmeye gerek yok
Sumeyye02 Gulcintrk_105 üstelik ben hamilelik testi yaparken de agrilarim vardı hatta kendi kendime konuşuyordum aha hasta oldum boş yere test aldım diye kan verirken de öyle oldu adetim birgün geçmişti değerim yüksek çıktı gittim muayeneye doktora sordum tutunma oluşma asamasinda o bile tekrar söyledi bir aya kadar surebilidigini şimdide sevgili kistim ağrı yapıyor malesefki o ayrı mesele
Beyzanurrr Gulcintrk_105 bazı doktorlar 🤐🤐🤐🤐 benimde ilk gebeliğimde adet ağrısı gibi ağrılarım olmuştu 2-3 kere lekelenmem olmuştu. Bunlar yerleşme lekeleri ve ağrılarıymış öyle söylemişti doktorum. Bu gebeliğimde de oldu ve oluyor. Korkmayın 💮
Masal53 Gulcintrk_105 daha 3 haftalık bebeğe hemen nasıl dış gebelik diyor o doktor gereken tahlilleri yapmadan ne konuşuyor… Kesinlikle değiş o doktoru
Mine-9 İlk haftalarda oluyor bence telaş yapma bnde ilk 4 haftalıkmışım evde test yaptım ağrı oldu herkes dış gebeliktir dedi sevinememiştim bile sonra 5+4 Ken anca randevu bulduk herşey yolundaydı yani sende sıkma canını Allah kararladıysa olur 🙏🤍
Meliyyke Gulcintrk_105 3 haftalık iyi yakalamışsınız :) benim de hep adet olacak gibi sancılarım vardı normal yani
AylnCllz Gulcintrk_105 bende 2 aya kadar yakın oldu kaşık agrısı şu an 13 haftaya yaklaştım ara ara hala oluyor o rahim büyüyor bebek yerleşiyor bunlar sebep olabiliyor daha çok erken kendini strese sokma beta değerini takip edersiniz düzenli artıyorsa bi sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
alews Gulcintrk_105 Canım korkma ben 23 haftalık gebeyim ilk günden şimdiye kadar benimde ağrım kesilmedi herkeste faklı belirti veriyor benimki erkek belki cinsiyetten de farkediyordur çevremdeki erkek doğuranlarda kanama ve ağrı hep olmuştur