Minibalinannesi benimde öyleydi fazla bi kilom yoktu ama doktor yinede önermişti hapı, bende sizin gibiyim açlığa dayanamıyorum o an yemezsem sanki elim ayağım titriyor karnıma ağrılar giriyor tatlı krizlerini saymıyorum bile hergün çikolata yerim tatlısız duramam :) ama hapı kullanmazken ben mesela ekmeği bıraktım, yemeklerle kola içiyordum onu bıraktım, çikolata hariç abur cuburu bıraktım, öğünlerimi düzene soktum 1 yılda 10 kilo verdim ve insülin direncimde düşmüştü, şimdi hamileyim malesef yemeye başladım geri aldım verdiğim kiloları aslında biraz dikkat etsek sabretsek ilaçsız felan kilo verip direnci düşürebiliriz ama işte ben başaramıyorum :)