17papatya Kızlar yarın adetime 3 gün kalmış olacak erken gebelik testi yapacağım nasip olursa gebelik varsa çıkar dimi
eylulmihrasmom 17papatya benim adetime 1 gün kala kanda bile çıkmamıştı bence en sağlıklı sonuç için geçmesini bekleyin
Zeynepkavrayan 17papatya benim normal teste dört gün kala kıpkırmızı iki çizgi çıkmıştı istersen erkene boşuna para verme çıkacağı varsa normal de de çıkıyor tabi senin tercihin 🥰
elifcicek_07 Evet çıkar erken testlerde ben hiç yanlış cevap almadım hepsini de en az 5 gün önce yaptım
Hayalim2baby 17papatya ben 3 gün kala yaptığım da negatif çıkmıştı. Bugün 1 gün geçti sadece adetim ve silik çizgiyle öğrendim. Sabredebilirsen bekle istersen adetinin gecikmesini
irem01 17papatya çıkabilir ama geç döllenme olursa çıkmayabilir. adet gecikmesini beklemen daha sağlıklı olur 🌸 hayırlısıyla nasip olur inşallah 😊