Sevgi2565 Hanımlar 34+3 hamileyim bgn sol kaburga ağrısı çok vardı nefes alıp verdikçe batma oluyor sol tarafıma yatınca ağrı yapıyor benim gibi olan var mi acaba
prensprensesannesi__ Sevgi2565 şuan 32 haftalıgim 20 li haftalardan beri yaşıyorum sağ sol kaburga ağrısı yemek yedikten sonra batma sancı yapıyor doğuma kadarda çekerim diye düşünüyorum
Sedamete Sevgi2565 28+5im 24.haftada filan başladı.Bazen uyuşuyor o derece bir ağrı ve doktorlar bebek orada değil ama hamileliktendir dediler 2 kadın doğum 1 kardiyolog 1 de göğüs doktoruna göründüm normal bakılıyor yani canım hele ki senin ki epey büyük daha normaldir yani
Asyabuse Bebek oralarda olabilir mi zaten baya büyük artık baskı yapma ihtimali var bence çünkü 23 haftalık ikizlere hamileyim biri göğüs kafesimin altında yer edinmiş kendisine paşam bazen o kadar canımı yakıyor ki nefes alamıyorum 🥹
Hilalprlk 22+3 haftalık oldum. Bende sabahtan beri aynı şeyi yaşıyorum. Sanki kaburgalarım iç içe girmiş gibi 🤦🏽♀️
aasenaktas Haftadan beri var sol veya sağa yatınca aynı ağrı yine tekrarlanıyor o yüzden 1-2 dk hafif sola eğimli şekilde sırt üstü yatınca geçiyor