HappyEnd-88 Kayseri de hangi hastanelere gidiyorsunuz 🤔😅 Normal doğum ve sezeryan için ne fiyat aldınız yardımcı olabilecek var mı?
Emirimam HappyEnd-88 ben dünyam hastanesi Aynur simur hocaya gidiyorum, oldukça memnunum muayene ücreti 315tl baro indirimi uygulanıyor normal fiyatı ne kadar bilmiyorum
TeacherrMom HappyEnd-88 bende Aynur simur a gidiyorum memnunum ama hastane pek özel gibi değil randevulu gidiyorum bir saat sıra bekliyorum personel çok ilgili değil falan sırf bu yüzden başka hastaneleri düşünmüyor değilim odalar biraz eski yıpranmış WC si falan
HappyEnd-88 TeacherrMom bende Erciyes Kartal Hastanesi Bihter Senem Feyzioğlu na gidiyorum. Doktorumdan memnunum şimdilik ama hastane doğum ücretli nedir ne zaman öğrenmem gerekir bilemiyorum. 25+5 oldum 100 gün kaldı kızımı hayırla kucağımıza almamıza ama bakalım uygulamaya göre tabi ki ne kadar doğru çıkar bilemiyorum. Doğum ücretlerini öğrenmek istiyorum ama ne zaman sormam gerekiyor onu da bilemiyorum
Emirimam Kızlar bugün aynur hocanın doğum ücreti için muhasebeyle görüştüm 8250 tl. Çekim,kuaför, lohusa şerbeti, mini foto çekimi ve albüm, kapı süsü içeriğe dahilmiş bilginize