Elmalipasta riskli gebelik olmadigi surece 40 tan önce bakilmamasi gerek aslinda ve erken değil mi o haftalarda çatı muayenesi yapılması. bana doktorum ilk gebeligimde 40 haftayı doldurduk öyle bakti. hiç bakmasa iyiymiş ki benim 1 2 gün sonra dogumum oldu . Ama doğumu baslatmiyor sadece sabah bakti aksam üzeri biraz kan geldi