essyagiz Merhabalar bayanlar, 36. Haftamdayım. Bugün kontrolüm vardı 2850 gr olmuş bebişim. Plesentam rahim girişindeydi ama kafası plesentayı geri iterek doğum kanalına girmiş☺️ Doktorum plesentayı geçmesine çok sevindi, zorunlu sezeryan seçeneğimiz yerini normal doğuma bırakıyor gibi duruyor dedi.. Sizin bebişleriniz doğum kanalına girdikten ne kadar süre sonra doğdu acaba? 😇