Yldzkpcc Yarın öğlen sezaryan olacağım. 39+0 oluyoruz yarın 🙈 bebek ters bu yüzden sezaryan olacağım. Bana dua eder misiniz güzel hamileler 🙏🏻🙏🏻 O güzel dualarınızı bekliyorum. Allah herkese sağ Salim kucağına almasını nasip etsin yavrusunu, yavrularını ❤️
Taricat Yldzkpcc Rabbim hiç ağrısız sizisiz sağlıkla kolayca evladına kavuştursun kuzum sütünü bol eylesin yavruna şifa eylesin löp löp et eylesin 😍💕 darısı bizim başımıza artık bizlere de dua et 💕
Elif71 Yldzkpcc bizim de yarın Büyük ihtimalle doğum olacak 35+4 erken doğum bizede dua eder misiniz sağlıklıca hayırlıca kavuşalım inşallah küvöze girmemize gerek kalmadan 🙏😊
Yldzkpcc Taricat amiiiiinnnnnn 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Dua ederim sizlere de Tabiki 🥹🙏🏻
birprensbirprensesannesi- Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah meleğinize dilerim güzel bir doğum olur ağrısız sızısız kolayca toparlanırsınız inşallah darısı biz bekleyen annelere deyim inşallah sağlıkla zamanında kolay doğum olur
Yldzkpcc birprensbirprensesannesi- aminnnnn🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allah razı olsun çok çok teşekkür ederim. Allah sizlere de sağlıklı bi şekilde almayı nasip etsin inşallah 🥹🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kokoshbaby Allah sağlıkla kavuştursun inşallah Perşembe günüde benim sezeryanla doğumum olucak 2inci ama cok korkuyorum we heyecanliyim 🥲