SaEmtFzt Su gibi akıntı geliyor baya kilodum ıslanıyor su sızıntısı vs olabilir mi diye korktum başına gelen var mı normal mi akıntı olması
Deryadeniz63 SaEmtFzt ohhooooo o bende çok oluyor doktor normal demişti bana bol bol su tüketmem gerektiğini söylüyor sürekli korkulacak bişey yok
gunel91 SaEmtFzt eger korkunuz varsa eczalerde őzel pedler var takiyorsunuz eyer bebeyin sıvısından gelirse pedde rengi deyiscek
nese55 Ben de 25. Haftadayım cnm benimde oluyor korkulacak birşey yok ama içinin rahat etmesi açısından doktorunla bir görüş yinede