Esrarengiz87 Hamilelik şekerim var doktor suni sancı ile doğurtalım diyor bende hiç sancı yok başına gelen var mı
erappp Bend esancisiz doguma gittim açılmam falan vardi sanci yoktu sezeryan oldum bebek gelmedigi için