merhaba arkadaşlar. bebeği taşıyabilmek için seçim olarak hangisini yaptınız ya da önerirsiniz? çok kararsızım ben. puset aynı zamanda oto koltuğu gibi olduğu için tercih etmek istemiyorum hem aracımız yok hemde taşıması zor olur diye, her an eşim yanımda olamayabilir.. yataklı portbebe taşıma olarak daha rahatmış gibi geliyor ve çantalı takımı olarak satılanları var. siz hangisinden, ne model aldınız? görsel ya da link paylaşabilirsiniz çok sevinirim. 🙏