Kızlar selam, ay bugün ayakta fazla kaldım sanırım off yemek yaparken o an anlamadım da şimdi belim ağrıyor yaa ayaklarımın altı da acıyor az korktum bende 🥹😐😐 saatlerdir bi sağa bi sola yatıyorum ediyorum falan yaşayan var mi bunu? Gebeliğim de öyle çok büyükte değil 2.trimestar da