SenaKurtuluncesoy Kızlar ilk doğum sezeryan oldu bebeğim 4,5 kilo doğdu gebelik şekerim vardı maalesef bebek istiyoruz olursa normal doğum denemek istiyorum
guzelanne01_ SenaKurtuluncesoy ben dün sordum doktoruma 6+4 üm 11 yıl önce kızımı doğurdum hatta doğuracağım zaman 12 yaşında olacak ama zor dedi doktor çatı önemli dedi aslında ama benim çatım zaten musayit değildi şimdide değildir doktorumda zor dedi zaten
2_bebek_annesi SenaKurtuluncesoy benim ilk gebeliğimle ikinci gebeliğim arasında 2.5 sene var doğumum martta olacak doktorum ultrasonla ilk doğum yarası olan yeri muayene etti tertemiz iyileşmiş şartlar el verirse normal yapabiliriz dedi ama sorun bendeki yüksek tansiyon:) ilk gebeliğimde bundan dolayı değil çatı muayenesini 3 kere nst görmedim😀
SenaKurtuluncesoy misirveannesi kızım 6 yaşında 2 aydır korunmuyoruz bu ay bekliyorum yumurtlamayı kaçırmadık bakalım hayırlısı inşallah
Esra_4572 SenaKurtuluncesoy burda ssvd yapapan biri vardı hatta biri daha yapacaktı yazacam dedi ama benüz yazmadı
dilek_balli Devlet hastanesinde yapıyorlar mı ssvd benimde ilk doğumun üstünden 10 yıl geçti ama hiç sormadım olur mu olmaz mı diye