Ahuum Kızlar uzun zamandır bukadar değildi. Markete ekmek almaya zor gidip geldim. Bazen evde anıden oturup kalkarken bile nefes darlıgı oluyor. Normal mi? Çok evden cıkan biri değilim.
Guzelanne56 Ahuum malesef ılerleyen haftalarda daha da artıyor uzanırken birden bire bırı bogazımı sıkıyyormus gıbı oluyor ayağa kalkıp nefes almaya çalışıyorum
Babylovebaby Ahuum bende 30dayim bir süredir aynıyım yemeklerden sonra,odadan odaya gidip geleyim nefes nefese kalıyorum doktorum normal olduğunu kalbe daha fazla yük bindigini söyledi nefes açlığı oluyor
Yelkovan1 Ahuum 29+3 oturduğum yerden yatak odasına gidip yatağa yatana kadar nefes nefese kalıyorum sen gelmeden soluğun geliyo diyenler var o kadar dışardan duyuluyo bi an önce zaman geçse doğurmak istiyorum artık
Merveclnk Ahuum 27 +4 ben de aynıyım otururken de nefesim yetmiyor ki 2 3 hareket yaptığımda bile nefes nefeseyim nabzımı kulağımda hissediyorum yattığım yer rahat gelmiyor yine nefessiz kalıyorum geçecek ins dogurduktan sonra 😊
Ahuum Babylovebaby ben de haftaya gidicem sorayım bi. Ikı dk yuruyemıyorum böle bişy yok ya erken başladı rezmen
Guzelanne56 Ahuum merak etmeyin ılerleyen haftalarda ne dedıgımı anlayacaksınız 28 lı haftalarda yürürken sağdan sola dönerken hızlı konuşurken nefesım daralıyor ama suan uzanırken bıle hırden nefesım gıdıyor olduğum yerden dogruluyorum
caglauckaya Bende de çarpıntı gibi oluyor böyle nefesimi kesiyor gibi yatamıyorum resmen yarın doktora gideceğim kardiyolojiye 😌
1Gunes Ahuum kuzum bende aynı sekildeydim 25+1 de yani cumartesi günü tahlil yaptırdım kanim düşük cıktı ve doktorum duzenli dengeli beslenmem gerektiğini karbonhidratı bırakmam gerektiğini söyledi.
Ahuum 1Gunes demir 43 demir bağlama 411 çıkmış. Şeker oldugundan karbonhdrat kullanmıyorum zaten cnm .
1Gunes Ahuum kuzum pekmez kuru üzüm falan tüket bende başladım yeni kan ilacı demir ilacı bende kullanıyorum ama yetersiz geliyor gibi
Ahuum 1Gunes hersey okadar hızlı şekerimi çıkartıyor kı anlatamam. Kan ilacını dizenli kullanayım işe yarar ozaman :)