16 haftalığım 12 haftadan beri karnım çok çok belli 50 kilo 1.60 boy ile hamile kaldım çok zayıf değildim ama çok şiştim ben minyonum biraz iç karnım dar ve bebeğimiz babadan dolayı uzun boylu görünüyor. Sanırım bunların da etkisi var iyi bişey olduğunu düşünmüyorum 5. Aydan sonra geri kalan 4 ay napacağım ben iş güç korkuyorum