baby3_ Thaaa gurbette olunca iki çocuk hamilelik üstüne doktor kesinlikle enfeksiyon kapmayacaksın dedi bende burnumu kapatıp yapıyorum
Bettuss_123 Makarnaasigi ayran peki ? İkisinden birini tüketmek içinizi temizler tüketemiyorsanızda yapıcak bişey yok. Üzmeyin kendinizi. Allahın izniyle bir şey olmaz. Ayrıca eşler bizim tedirginliğimize tedirgin katıyor gerçekten. Çok takılmayın ona. Bilerek yapmadınız uyurken ne yapabilirsiniz yani
Yelkovan1 Makarnaasigi valla geçende lavaboyu yıkarken bende aşırı dökmüşüm bide banyo temizleyiciyle karıştırdım fırçalarken ağzım gözüm yandı nefesim tıkandı zararı olur diye korktum çıktım az kokusu çıksın suyu öyle döküyüm diye biraz sonra gittim koku daha ağırlaşmıştı beklemekten başıma ağrı çıktı mecbur hallettim suyu döküp köpüğünü götürene kadar anam ağladı genzim bile yandı ama çok şükür bişey olmadı 29+3 üm bende 2-3 gün sonrasında muayeneye gittim sormayı unuttum ama doktorda bişey demedi
Emanetimi_bekliyorum Makarnaasigi ben de temizlik hastasıyım çamaşır susuz yapamam kötü olduysanız yogurt süt tüketin
mylittlebabym O değilde evde temizlikçi temizlik yaparken nasıl uyuyabildin arkadaşım, bu ne rahatlık 🙈😂 asla uyuyamam, korkarım yani tedirgin olurum.
Makarnaasigi mylittlebabym kaynanişkom evdeydi 🤓Yoksa o kadar da değil yani😂😂Birde gelen kadın kiracımız zaten güvenilir biri yani
Hatice_Bahri Makarnaasigi ben sureklı kullanırım ozellıklede tuvaletlere her gün döküyorum bızım burda klor dıyorlar ama turkıyede kı çamaşır suyu çok ağır bı kokusu var . Basını çatlatıyor ınsansın ben oradakine dayanamıyorum . Ama yaşadığım ülkede her gün kullanıyorum
Makarnaasigi Hatice_Bahri Canım hamileligimden önce inan ki hayatım çamaşır suyundan ibaretti ama eldiven ve maskeyle kullanıyordum.Hamileligimi öğrendiğimden beri uzak duruyorum hiç iyi olmadığını duydum defalarca korktum bende
mylittlebabym Makarnaasigi heeele öyle de yoksa bir an düşündüm kız bu ne rahatlık diye😂 bol bol yoğurt ye biseycik olmaz canım 💚
Makarnaasigi mylittlebabym Kız ben yoğurt yiyemiyorum napcam🥹Süt içince zaten hiç duramıyorum hemen istifra ediyorum😏