Edafmo bende de bundan var çok rahat kullanımı, gönül rahatlığıyla kullanırsın. Sadece büyük çamaşırları çarşaf nevresim takımı gibi, küçük çamaşırlarla atınca hepsi kurumuyor. Küçük çamaşırlar nevresimin içinde kalıyor. Elektrik faturası da öyle aman aman çok fark yaratmıyor. Kurutma kullanacaksan çamaşır makinesine yumuşatıcı koymuyoruz zaten kurutmayla yumuşacık oluyor