Kızlar merhabalar tam anlatabilecek miyim emin değilim ama anlatıyım 😊
Şuan 27 haftalık oldum bebek hareketleri çok sık değil gibime geldi sağlık ocağında sordum saymamı istedi ben de takip ettim sıkıntı yok ama hareketleri dışardan belirginken şuan daha küçük küçük vurmalar gibi oluyor ve aşağıda hissediyorum sürekli göbeğimin altında özel bölgeye yakın diyebilirim. Sizin nasıldı normal mi böyle ?
Doktoruma 1 2 haftaya gidicem bi rahatlasın içim diye sormak istedim