Kızlaarrrr seseryan doğum yaptım (ama normal diye gittim 2 saat uğraştık sonra sezeryanla gelmeyi karar verdi miniğim hani az da olsa normal doğumda da biraz bilgim var) 🥰 riskli bir gebelik geçirdim şükür sağlılıkla kucağıma aldım 🥰 ilk 3 ay düşük tehlikesi geçirdim 4 ayına kadar devam etti. 5 aydan sorna erken doğum riski denildi 39+0 da doğrdumm ❣️🥰 Merak edilen birşey varsa bilgi verebilirimm canlarım ballarım kaymaklarım