Merhaba kızlar son adet dönemine göre beş haftalık hamileyim ama benim geçen ay adetimin bitmesi iki hafta sürdü nerdeyse yani bebek olsa olsa 3 4 haftalık ben bugün doktora gittim üstten kese görmedi alttan zar sor gördü bata hgc ise 635.810 çıktı yani bişeyde anlamadım doktor ya yeni olduğundan gebelik böyle oldu dedi yada sağlıksız gebelik olabilir dedi kese düzensiz dedi kafam Allah bullak böyle olup sağlıklı gebelik olan varmı