Taricat Bilgelihayat bir seferlikten birşey olmaz temiz guvendiginiz bir yerden alım hijyen açısından . Bende az önce yedim 😬😂
immos Bilgelihayat bende gebelikte 2 kere falan yedim iyi pişmiş olsun dedim sorun olacağını sanmıyorum bildiğiniz yerse.
minikoglummm Şu başlıkları değiştirirken düzgün değiştirin bari ya 🧐😡 yemek ismini belirtmek istemediğini anlamadığım için girip okudum farklı bir soru sandım da
Meltemggg Bilgelihayat benimde canım çok istemişti doktorum kesinlikle olmaz enfeksiyon riski var bu dönemde onun senin için dedi ha illa enfeksiyon olacak diye bişi yok tabi ama bunu şansa birakamazsin demişti ve yemedim