68383729 B-Y94 hahaha biliyorum canım il bebeğimde direk kese gördüğüm için bu sefer bilemiyor insan 😂😂
Halisenur melikeyldz_05 ben dün test yaptım pozitif çıktı bugün kan verdim 318 çok korkuyorum kötü bişey çıkacak diye iki gün sonra tekrar yaptırcam geçen ay 21 inde adet oldum tam zamanında olmazdım hiç o yüzden diyemiyorum adetim şu kadar geçti diye
melikeyldz_05 Halisenur Aynen bende çok korkuyorum yükselmez diye Ama içimizi ferah tutalım Allah bize Hayırlısını nasip etsin Adetten kaç gün önce öğrendiniz
Tusami melikeyldz_05 kızımda 300 küsür bişeydi. Şimdi 18. haftamdayım , ve özellikle hiç beta baktırmadım yani bilmiyorum, bekledim ve 7. haftada direkt ultrasonda gördüm oğlumu💙
323832 melikeyldz_05 adetten 2 gun sonrada kan verdim aslında doktor gerek yok demisti 6.haftada gel diyordu merakimdan gittim verdim 2450 cikmisti zaten guzel artma olunca doktorum gerek duymamisti surekli kan vermeme